تريدلنج

منصة التسوق الإلكتروني لمعاملات الشركات في منطقة الشرق الأوسط وشمال أفريقيا

لمحة عن الشركة

Tradeling هي شركة تقنية مبتكرة تقدّم منصة مخصّصة للمعاملات التجارية عبر إرساء دعائم سوق إلكترونية موجّهة للشركات في أنحاء منطقة الشرق الأوسط وشمال أفريقيا.

 

يتولى قيادة المنصة فريق من رواد الأعمال المتمرسين في الشركات التقنية الناشئة، وتحظى بدعم مالي قوي من سلطة المنطقة الحرة بمطار دبي “دافزا”. وتلتزم المنصة  بأهدافها الرامية لتكون أداة البحث المفضلة ومورداً أساسياً للمشترين التجاريين في أنحاء المنطقة.

 

سواء كنتم من أصحاب الأعمال التجارية أو مدراء المشتريات؛ تزوّدكم منصة Tradeling عبر الإنترنت بسوق رقمية آمنة جديرة بثقتكم، ناهيكم عن السهولة واليسر في الاستخدام لتلبية جميع احتياجاتكم الشرائية.

أعمال المنصة

تلعب المنصة دوراً محورياً في تعزيز حلقة الوصل ما بين البائعين العالميين والإقليميين والمشترين في منطقة الشرق الأوسط وشمال أفريقيا وتعمل من خلال إمكاناتها التقنية على تحسين المعاملات التجارية ورفع قيمتها الاقتصادية المنشودة والمساهمة في نموّها والحد من المخاطر. وتتيح المنصة إمكانية العثور على المنتجات المناسبة بالإضافة إلى التفاعل مع موردين جدد ومشترين والتفاوض على الأسعار وإبرام الصفقات التجارية. كل هذه المزايا في مكان واحد فقط.

 

ليس هذا فحسب، بل تضمن المنصة تزويد الحلول المالية (كخدمات إيسكرو للدفع) بالإضافة إلى خدمات الدعم اللوجستي ذات التكلفة الفعّالة وذلك بالتنسيق مع شبكة واسعة من الشركاء العالميين.

 

وتركّز المنصة الإلكترونية على المواد الغذائية والمشروبات، الصحة والعافية والمستلزمات المكتبية، ويتم العمل عليها بدعم من فريق يتميز بمعرفته العميقة لحالة العرض والطلب الخاصة بهذه الصناعات. وضمن إطار الجهود الرامية لتوسعة الأعمال، تسعى المنصة قريباً لإطلاق جديدنا من الفئات؛ وهي الآلات ( الجديدة والمستخدمة)، والإلكترونيات الاستهلاكية، الإكسسوارات، والمواد الصناعية، ومنتجات الجمال، والملابس وغيرها.

لماذا تختار المنصة؟

أداة سهلة تلبي كافة احتياجاتك التجارية

  • العثور على المنتجات بسهولة عبر مزايا البحث والفلترة المطوّرة
  • التواصل الفعّال ما بين الشركات تحت مظلة إلكترونية واحدة
  • معلومات تفصيلية عن المنتجات
Environment

خطوة واعدة نحو الشراكة المناسبة

  • حلقة الوصل بالمشترين التجاريين في منطقة الشرق الأوسط وشمال أفريقيا
  • شبكة واسعة من البائعين والمنتجات المتنوعة
  • حلول مالية للحد من المخاطر التجارية
  • خدمات لوجستية موثوقة بتكلفة فعّالة
Leverage Infrastructure

راحة البال في معاملاتك التجارية

  • بائعين ومشترين مؤهلين وموثوقين
  • فريق خبراء متخصص لتلبية متطلباتك ضمن مجال الصناعة الخاص بك
  • مركز خدمة العملاء لمساعدتك

انضم إلينا اليوم، مجاناً!

TRADELING

القائمة

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Sales

Please contact our call center on (+971) 600 5 32392​​​.
Kindly contact Ms. Ria Peralta Ocoma on (+971) 4 202 7945 from 7:30 am – 2:30 pm (Sunday – Thursday).
Kindly contact Mr. Rahim Jumani on (+971) 4 202 7218 from 7:30 am – 2:30 pm (Sunday – Thursday).
Kindly arrange a mee​ting 3 days in advance with your sales personnel and kindly provide the health declaration form when sending a meeting request.

Interior Design

For any Interior Design enquires or service requests, that are not available in the Customer Portal (CRM) kindly contact us on (+971) 600 5 32392 or send us an email to _InteriorDesign@dafz.ae 

For any emergencies, you can contact the following representatives:
– Fatma Al Marzooqi: (+971) 55 456 6045
– Samah Badawiyeh: (+971) 50 656 2250
– Shaima Al Qassim: (+971) 50 801 0101

Lease & Licensing

For any Leasing & Licensing enquires or service request that are not available in the Customer Portal (CRM) kindly contact us on (+971) 600 5 32392 or send us an email to _Lease&LicensingDepartment@dafz.ae​

Health & Security

For any Health & Security enquires or service requests that are not available in the Customer Portal (CRM) kindly​ contact us on (+971) 600 5 32392 or send us an email to _Security@dafz.ae

For any emergencies, you can contact the following representatives:
– DAFZA Control Room: (+971) 4 202 7227
– Abdulrahman Shahin: (+971) 50 420 008
– David Ndungu Mutiso: (+971) 50 682 7988

Customer Service

For any Customer Service enquires or service requests that are not available in the Customer Portal (CRM) kindly contact us on (+971) 600 5 32392 or send us an email to CustomerCare@dafz.ae

Facility Management

Yes, we are sanitizing all common areas on a daily basis including lifts, receptions, door handles, washrooms and pantries.
No, but we can provide the suppliers details upon request. In addition, the tenant requires to seek approval from DAFZA prior to the sanitization. 

Note: the office needs to remain vacant for at least 12 hours after sanitization

Yes, usually deep cleaning is provided one time depending on the available slot.
We provide cleaning twice a week. If you require additional office cleaning, then a quote will be shared with you and a separate team will be allocated for this task. 

For any Facility Management enquires or service requests, that are not available in the Customer Portal (CRM) kindly contact us on (+971) 600 5 32392 or send us an email to CustomerCare@dafz.ae

​Note: If you are facing pest control issues kindly contact us on our helpdesk at (+971) 800 323936 or (+971) 04 202 7773

ICT

For any Technical enquires or service requests that are not available in the Customer Portal (CRM) kindly contact us on (+971) 600 5 32392 or send us an email to ​CustomerCare@dafz.ae​
×