خدمات دافزا

تأسيس الأعمال في دافزا

توفر “دافزا” مجموعةً واسعةً من خدمات تأسيس الأعمال، والخدمات الإدارية للمتعاملين الجدد والحاليين. وتهدف مجموعة الخدمات المتخصصة التي تقدمها لتسهيل العمليات التجارية اليومية لمساعدة الشركات في التركيز على تنمية الأعمال.

تتبنى “دافزا” مبدأ الخدمات المتكاملة حيث تضم مكاتب تمثيل لجميع الهيئات والمؤسسات الحكومية التي تحتاجها أي شركة لتأسيس الأعمال، من خدمات حكومية وبنوك وشركات الاتصالات وغيرهم من مزودي الخدمات

Business Startup Services by Dubai Airport Free Zone
Online Service Portal DAFZA

بوابة الخدمات

تعد بوابة الخدمات الإلكترونية منصة متكاملة تساعد الشركة على تأسيس الأعمال، كما تسهم في تلبية جميع الاحتياجات بعد تسجيل الشركة.


وتضم هذه البوابة عبر الهواتف الذكية على أكثر من 250 خدمة من خدمات دافزا الأساسية، ويُضاف إليها خدمات جديدة بصورة مستمرة. 

مجموعة خدمات شاملة لتأسيس الأعمال

سيقوم خبراؤنا بمساعدتكم خلال جميع مراحل عملية تأسيس الأعمال، وذلك من تحديد نوع الشركة، والاستشارات القانونية والامتثال للوائح التنظيمية إلى الحصول على رخصة مزاولة أعمال، وتأشيرات العمل، واستئجار المساحات المكتبية والمرافق، وخدمات التصميم الداخلي.

نقدم الخدمات التالية:

License-Services DAFZA

التأجير والحصول على التراخيص

Communication DAFZA

التصميم الداخلي وإدارة المرافق

Government-Center_icons

الخدمات الحكومية

Goverment-Services_icons

مراكز الخدمات الحكومية المتخصصة

Interiors_icons

تكنولوجيا المعلومات والاتصالات

Facilities_icons

مجموعة أخرى من مزودي الخدمات

Security_icons

الأمن

خدمات التأشيرات

خدمات التأشيرات في دافزا

بحسب قوانين إمارة دبي، يجب على المقيمين والعاملين في دبي الحصول على تأشيرة سارية وتأمين صحي. وكجزء من خدماتنا، يمكن أن توفر دافزا لجميع مالكي الشركات تأشيرات دخول وبطاقات تأمين صحي لعائلاتهم وموظفيهم.

رعاية الموظفين

تقدم “دافزا” لأصحاب الشركات الدعم في استصدار التأشيرات وتصاريح الإقامة وبطاقات التأمين الصحي، كما تضمن استكمال التقارير الطبية وأي مستندات ضرورية أخرى للموظفين.

كفالة العائلات

يمكن أن تساعد “دافزا” رؤساء ومدراء الشركات على استصدار تأشيرات لعائلاتهم وتأشيرات الإقامة المكفولة. لمزيد من المعلومات، يرجى التواصل مع قسم خدمة العملاء.

للاستفسارات يرجى زيارة

لمزيد من المعلومات أو مناقشة متطلبات تأسيس شركتكم الخاصة، يرجى الاتصال بأحد مستشارينا اليوم على الرقم: 392 532 600 971+.
القائمة

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Sales

Please contact our call center on (+971) 600 5 32392​​​.
Kindly contact Ms. Ria Peralta Ocoma on (+971) 4 202 7945 from 7:30 am – 2:30 pm (Sunday – Thursday).
Kindly contact Mr. Rahim Jumani on (+971) 4 202 7218 from 7:30 am – 2:30 pm (Sunday – Thursday).
Kindly arrange a mee​ting 3 days in advance with your sales personnel and kindly provide the health declaration form when sending a meeting request.

Interior Design

For any Interior Design enquires or service requests, that are not available in the Customer Portal (CRM) kindly contact us on (+971) 600 5 32392 or send us an email to _InteriorDesign@dafz.ae 

For any emergencies, you can contact the following representatives:
– Fatma Al Marzooqi: (+971) 55 456 6045
– Samah Badawiyeh: (+971) 50 656 2250
– Shaima Al Qassim: (+971) 50 801 0101

Lease & Licensing

For any Leasing & Licensing enquires or service request that are not available in the Customer Portal (CRM) kindly contact us on (+971) 600 5 32392 or send us an email to _Lease&LicensingDepartment@dafz.ae​

Health & Security

For any Health & Security enquires or service requests that are not available in the Customer Portal (CRM) kindly​ contact us on (+971) 600 5 32392 or send us an email to _Security@dafz.ae

For any emergencies, you can contact the following representatives:
– DAFZA Control Room: (+971) 4 202 7227
– Abdulrahman Shahin: (+971) 50 420 008
– David Ndungu Mutiso: (+971) 50 682 7988

Customer Service

For any Customer Service enquires or service requests that are not available in the Customer Portal (CRM) kindly contact us on (+971) 600 5 32392 or send us an email to CustomerCare@dafz.ae

Facility Management

Yes, we are sanitizing all common areas on a daily basis including lifts, receptions, door handles, washrooms and pantries.
No, but we can provide the suppliers details upon request. In addition, the tenant requires to seek approval from DAFZA prior to the sanitization. 

Note: the office needs to remain vacant for at least 12 hours after sanitization

Yes, usually deep cleaning is provided one time depending on the available slot.
We provide cleaning twice a week. If you require additional office cleaning, then a quote will be shared with you and a separate team will be allocated for this task. 

For any Facility Management enquires or service requests, that are not available in the Customer Portal (CRM) kindly contact us on (+971) 600 5 32392 or send us an email to CustomerCare@dafz.ae

​Note: If you are facing pest control issues kindly contact us on our helpdesk at (+971) 800 323936 or (+971) 04 202 7773

ICT

For any Technical enquires or service requests that are not available in the Customer Portal (CRM) kindly contact us on (+971) 600 5 32392 or send us an email to ​CustomerCare@dafz.ae​
×